Saturday, September 2, 2017

BIO VELOCITY SLEEP MATE

Lebih kurang sebulan yg lepas, Kak Tim beli lapik tidur Bio Velocity Sleep Mate dan Kak Tim gunakan setiap malam sebagai alas tidur. Alhamdulillah dengan izin Allah SWT, hari ini suami Kak Tim yg merupakan pengidap migrain tegar yg kena migrain dan ambil ubat migrain hampir tiap2 hari dah mula sembuh. Seingat Kak Tim sejak pakai ni baru 2 kali dia ambil ubat. Bagi Kak Tim ini satu perubahan yg sangat drastik. Dia telah mengidap migrain sejak Kak Tim belum kenal dia.
Dalam 2 minggu lepas, masa Kak Tim balik kerja, Kak Tim terkena sakit kepala yg sangat teruk. Bermula masa senja. Lepas maghrib Kak Tim mula berbaring di sofa dan lapik bantal Kak Tim dengan bio velocity sleep mate, pejam mata dan terus tidur. Lebih kurang jam 9.30 mlm Kak Tim bangun tidur, sakit kepala itu sembuh, dengan izin Allah SWT. Biasanya kalau Kak Tim sakit kepala, sakit memanjang sampai berjam2 lamanya. Syukur pada Allah SWT yang mengizinkan.
Sebenarnya lapik tidur BVSM ni bukan spesifik untuk migrain tapi untuk melancarkan perjalanan darah dan membantu penyembuhan bagi orang sakit, insyaAllah. Ia menggunakan teknologi fir yang telah dibuktikan secara saintifik oleh Doktor Edward Krizhanovsky (2013), seorang pakar pengkaji fir dari Rusia. Jurnal kajian juga ada. Nanti Kak Tim dapatkan link untuk yg berminat mengetahui lebih lanjut.
Nak lagi maklumat lanjut tentang khasiat BVSM ni. Boleh like dan layari page Kak Tim di sini
Siapa ada ayahanda dan bonda yang dah tua dan uzur, elok sangat hadiahkan BVSM ni untuk mereka, especially time raya haji ni. Tak salah kita adik beradik kumpul duit dan beli untuk mereka. Nama pun raya korban, kan. Inilah tanda pengorbanan kita untuk melihat mereka sentiasa sihat. Mereka pun dah banyak berkorban untuk kita sejak setapak dua jari sehinggalah dah berkeluarga.
Kak Tim dan suami dah beri pada bonda2 kami. Yang ada masalah tidur, dah tidur nyenyak sekarang. Yang sakit pinggang pun alhamdulillah dah lega.
Harga Produk? Hanya RM1488
Mahal ke?
Kalau tanya saya, saya kata tak mahal jika nak dibandingkan dengan harga nikmat kesihatan yang Allah SWT berikan. Sekiranya diuji sakit, kita sanggup berhabis ribuan ringgit untuk mendapatkan kembali nikmat kesihatan yang telah hilang itu. Begitulah ayah dan bonda kita yang dah uzur, mereka juga berharap untuk hidup dengan lebih sihat. Kitalah sebagai anak perlu faham keadaan ini.
Kalau ada yg berminat boleh whatsapp Kak Tim di 016-4629341 atau klik link whatsapp ni wasap.my/60164629341/BioVelocity
Kalau sihat, bolehlah membuat sedikit amalan dengan tag kawan-kawan yang sakit. Maklumlah, nak tolong pun kita tak mampu, mereka sahaja yang tanggung kesakitan tu, InsyaAllah, ini tanda kita prihatin kesihatan mereka. Just tag mereka. Insyaallah, ada pahala atas keiklasan kita tu.
COD PUN ADA!!!
-Penang -ustaz Muhammad Ibn Said (011-21883952)
-Bangi Putrajaya - contact Ustazah Marina Yusoff (011-23434551)
-Simpang Ampat, Bukit Tambun, Seberang Perai Selatan - Nur Shuhada (013-4136426)
-Junjong, Kulim - Mimi (019-4632146)
-Sungai Petani -Nur Diana Sukki (019-5068268)
-Tasek Gelugor/Padang Serai - Fatimah Saidin (016-4629341)
-Kepala Batas/Lunas/Kulim - Herinani (012-4461411)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...